Tuesday, August 11, 2009

Futsal

ari ahd.
ktorg putra form 1 n form 2 ade futsal.
ptri lak bola jring.
anjuran ckgu nzmi.

kls aku antr

judin
mek
izzat
imran
syazwan
aku
alep
wanarul (manager)

judin g cbut undi.
1st mtch lwn 2 hamz.
aku mrh gle2 judin coz undi x luck.
n hsilnye ktorg klh 4-0.
sme mcm putri kls ktorg.

2nd mtch lwn 1 osm kot.
mng 2-1 rsenye.

ktorg lyk quarter final coz kls 2 hamz kejam sgt.
blasah form 1 gle2. 5-0 kot.

quartr final lwn 2 abk.
cuak gle tyme tu coz islah smgt brkobar2 mk bpk dye bg sokongan. XP
tkut dye bubuh ktorg abis2.

mle2 ktorg ktingalan hsil jringan islah.
ps2 ktorg mnyamakan kdudukan hsil gol sndiri.
prlwnan brlnjutan hgga pnalti.
aku shoot mlmbung ke lgit. :D
tp lps tu ktorg mng gak ngan diorg.
n pratrn tu gle sket coz 1 step je dye suroh shoot. gle ape??
putri pown dpt g semi gak.

esoknye, semi final lwn 2 ali.
ktorg klh 2-1.
iqml skor 2. n kls aku lak imran ke syazwan yg skor.
sebnarnye 2 gol kls ali tu hsil ksilpn izzat.
sori izzat.

pnntuan tmpt ke3 ktorg lwn form 1.
imran n syazwan maen2.
pstu kna lwn pnlti lg.
seb baek la izzat jd hero sbb mnylmatkan 2 pnlti.

final antre kls 2 osm lwn 2 ali.
kls osm dgn pnyerang yg mntp, srta defend yg kental.
tlh mmbelasah kls ali 5-0.
tp kls ali pown terer gak.

ksudahannye sume org happy.
lps mtch ktorg maen tgkp2 gmbr.
sje blik lmbt2, yela..
xde praturan g msjid kol 7.
haha.

putri lak jd juara. congrats.
oh, sebnarnye kls ktorg dpndg gle2 rndh oleh kls laen.
seblum brmulenye competition.
last2, tutup mlut diorg.
no. 3 . haha.

iqbal